Lunch!!


YES!!

Nu har jag lunch. Det har faktiskt inte hänt så mycket på förmiddagen här på jobbet. Jag kanske ska säga att jag jobbar på SkandNet Media AB och jag jobbar med att hitta bloggare. :) Om någon mot allförmodan nu skulle läsa det här så är det bara att maila mig namn och blogg adress till [email protected].

Vad finns det mer att skriva? Jo, hur FAN klarade man sig förr? När man inte hade mobil, dator, internet? nu å andra sidan så finns det nästan för mycket saker. Nu ska vi maila, blogga, facebooka, ringa, twittra helt enkelt så ska vi multitaska 24 timmar om dygnet. Jag tror att jag börjar att drömma i multitasking och sen finns det folk som sover dåligt. Inte undra på.. :P

Mer än så blev det inte... :P

Kommentarer
Postat av: carina

Vad menas med att du jobbar med att "hitta bloggare"?

2010-09-15 @ 13:27:47
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0