Drick tills jag blir snygg!


Wooohoo!!!

Igår så träffade jag faktiskt Tove Styrke ifrån Idol, hon är fan sötare irl än vad hon är på TV. Jag kan knappt smälta det. :)

Hur som helst. Alla har ju hört talas om "drick tills jag blir snygg" och det verkar vara bevisat enligt engelska forskare. Anledningen till det är att när man dricker så bryr man sig mindre om ett assumetriskt ansikte. Okej, alla 14-åringar som dricker... man bryr sig mindre om ett ansikte som är mindre sumetriskt när man har druckit lite... detta innebär INTE att man kan pippa, vara otrogen, betee sig hur som hälst... Enligt mig är det bara en dålig bort förklaring... Men men... Alla sätt är bra utom dem dåliga när man vill ha ragg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0